środa, 22 marca 2017

Hejka!
Wiem że dawno nie pisałam postów ale cały czas była sprawa związana z dyskiem ,
Otóż mam już nowy dysk , działający a nie taki felerny jak tamten.
Teraz piszę na iPadzie ponieważ komputer jest chwilowo nie zdatny do użycia , ponieważ
Dysk był za blisko radiatora i trzeba było przestawić radiator a dzięki temu ,że mój brat jest informatykiem to mógł mi to zrobić ale już było bardzo późno i dzisiaj jak wróci ze szkoły to mi to zrobi :)
Komputer mega dobrze działa i zainstalowałam prawie wszystkie dodatki do simsow 3 bo wolę 3 od 4 i grałam w inne bardziej wymagające gry na najwyższych ustawieniach i chodziły płynnie ;))
Dziś zainstaluję Obs'a i Sony vegasa ale ze względu na naukę to odcinek pojawi się w czwartek lub piątek.
To na tyle papa
~Tanja

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz